Kundservice

Kontakter

Kontakt med Löparshopen angående order, retur och reklamationer:

Loparshopen.se
Marathongruppen i Stockholm AB
Box 15124, 167 15 Bromma
Besöksadress: Gustavslundsvägen 18
E-post: order@marathongruppen.se
Telefon: 08-545 664 40
Org nr: 802009-1859
08-545 66 440


Kontakt med Marathongruppen angående övriga frågor:

Stockholm Marathon
E-post: info@marathongruppen.se
Telefon: 08-545 664 40

Så handlar du

Beställning

Alla är välkomna att handla på Löparshopen.

Lagerstatus

När du beställer något på Löparshopen kan du se hur många exemplar av en viss produktvariant som finns kvar i lager. Om en särskild modell eller storlek är slut, visas inte den varianten i butiken. Detta för att du ska slippa meddelanden på följesedeln som “restnoterad” eller “tillfälligt slut”. Dock kan det vid samtidiga beställningar tyvärr ske att en produktvariant är slut.

Kundvagnen

Du kan hela tiden se innehållet i din kundvagn till höger på sidan. Du kan ändra innehållet i kundvagnen ända tills du gått igenom kassan och bekräftat din beställning. Du lägger till varor genom att fortsätta handla och tar bort varor genom att klicka på papperskorgsymbolen bakom varje orderpost.

Till kassan

När du lagt alla varor du vill ha i kundvagnen går du vidare till kassan genom att klicka på “Till kassan”.

Dina adressuppgifter

Observera att du kan ange en annan leveransadress.

Bekräfta din beställning

När du registrerat dig, alternativt loggat in, kan du kontrollera att innehållet i din kundvagn och dina adressuppgifter stämmer. Notera vilken leveranstid din beställning har.

När alla uppgifter stämmer klickar du på “Betala” längst ned på sidan. Du kommer nu till en sida där du skall fylla i dina kontokortsuppgifter. När du sedan väljer “Vidare” kommer du till ett kvitto på betalningen som bekräftar att vi mottagit din beställning.

Orderbekräftelse från Löparshopen

När du genomfört din beställning får du även kvitto/orderbekräftelse från oss via e-mail. Om det är något som inte stämmer ska du kontakta oss omgående så att vi kan ändra i din beställning. Kontaktuppgifter finns på kvittot.

Orderhistorik

Innehållet i dina beställningar kan du se under “Mina köp” och när dina varor har skickats till dig kan du under “Mina köp” se information om din leverans.